خدمات مشتریان

چگونه لیلیان کارت خود را دریافت نمایم؟

پس از واجد شرایط شدن برای دریافت لیلیان کارت و ثبت اطلاعات شما از جمله آدرس پستی و شماره تماس در سیستم؛ لیلیان کارت شما صادر شده و از طریق پست به آدرس پستی تان ارسال می گردد. لازم به ذکر می باشد حداکثر زمان جهت ارسال کارت یکماه می باشد. درصورت عدم دریافت کارت پس از دوره زمانی مذکور؛ عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۷۱۹۶ پیامک کرده و یا با واحد امور مشتریان لیلیان مد به شماره ۲۶۴۰۴۲۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که لیلیان کارتم مفقود شده و یا آسیب دیده باشد چه کنم؟

عدد ۱۱۰ را به شماره ۳۰۰۰۷۱۹۶ پیامک کرده و یا با واحد امور مشتریان لیلیان مد به شماره ۲۶۴۰۴۲۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

چگونه از امتیاز داخل کارتم مطلع شوم؟

شما می توانید جهت اطلاع از امتیاز لیلیان کارت خود عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۷۱۹۶ پیامک نمایید و یا با واحد امور مشتریان لیلیان مد به شماره ۲۶۴۰۴۲۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نحوه استفاده از شارژ کارتم به چه صورت است؟

شما در هنگام خرید بایستی شماره موبایلی را که همیشه با آن خرید می کنید و با شماره لیلیان کارت شما یکی است را به متصدی صندوق اعلام کرده تا خرید شما در لیلیان کارتتان ثبت شود. جهت استفاده از شارژ لیلیان کارت همراه داشتن کارت در هنگام خرید الزامی است.

آیا می توانم شارژ کارتم را به صورت نقدی دریافت نمایم؟

خیر. این مبلغ قابل معاوضه با وجه نقد نبوده و هنگام خرید در شعب لیلیان مد می توانید از آن استفاده نمایید.

اگر در ایام حراج خرید کنم امتیازی در کارتم شارژ می شود؟

خیر. تنها با خرید کالاهای غیر حراجی امتیاز دریافت می کنید.

آیا مرجوع کردن کالا توسط من در امتیاز کارتم تاثیر می گذارد؟

بله. چنانچه از امتیاز آن کالا استفاده کرده باشید به میزان امتیاز کالای مرجوع شده از اعتبار کارت شما کسر می گردد.

در چه صورتی کارت منقضی و غیر قابل استفاده خواهد شد؟

در صورت عدم خرید از فروشگاه تا یک سال، کارت شما غیر فعال می گردد و به یک سطح پایینتر تنزل می یابد (به عنوان مثال چنانچه لیلیان کارت طلایی شما منقضی گردد به صورت اتوماتیک به سطح نقره ای تنزل پیدا کرده و از امتیازات این سطح استفاده خواهید کرد) ولیکن شارژ موجود در کارت شما محفوظ باقی می ماند.

مبلغ کالای مرجوع شده ام به چه صورت به من مسترد خواهد شد؟ آیا در لیلیان کارتم شارژ می شود؟

خیر. کارتی به نام مرجوعی کالا (Refund) وجود دارد که مبلغ کالای مرجوع شده شما در آن ذخیره شده و تا ۶ ماه اعتبار خرید دارد.

آیا این کارت در خارج از کشور اعتبار دارد؟

خیر. این کارت فقط در ایران اعتبار دارد

هر گونه سوال در رابطه با لیلیان کارتم را چگونه مطرح نمایم؟

شما می توانید در ساعات اداری با واحد امور مشتریان لیلیان مد با شماره ۲۶۴۰۴۲۶۷-۰۲۱ تماس حاص نموده و در ساعات غیر اداری پیغام خود را در سیستم به همین شماره ثبت نمایید. حداکثر ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس گرفته خواهد شد.

قوانین تعویض و یا مرجوعی کالای خریداری شده چیست؟

  1. کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود
  2. کالا فقط یکبار قابل تعویض می باشد
  3. کالای غیر حراجی تا ۱۰ روز و فقط با ارائه فاکتور خرید قابل تعویض می باشد
  4. کالاهای حراجی تا ۳ روز با ارائه فاکتور قابل تعویض می باشد
  5. لوازم آرایشی، عطریات، بدلیجات، لباس زیر و ساعت قابل تعویض نمی باشد