ادوپرفیوم مردانه رودریگو مدل LUIS

۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان

امکان پرداخت اقساطیِ اسنپ پی
4 قسط ۳۸۲,۵۰۰ تومان (بدون کارمزد)

📢درخواست مرجوع کردن کالا در گروه آرایشی و بهداشتی تنها در صورتی قابل تایید است که کالای ارسالی آسیب دیده و یا با سفارش مغایرت داشته باشد.

موجود

  • ادوپرفیوم مردانه رودریگو مدل LUIS

نت‌های ادوپرفیوم لویس رودریگو

  • رایحه ابتدایی: جوز هندی، هل، گل رز، بخور معطر
  • رایحه میانی: نعناع هندی، چوب عود
  • رایحه پایانی: چوب صندل، کهربا

 

  • عطری گرم و تلخ با رایحه چوبی و ادویه ای که در سال 2023 به بازار معرفی شده است.در هوای این مرد نفس بکشید! لویس رودریگو همان رایحه‌ای است که دنبالَش می‌گردید و همان عطری است که از یک مرد توقع دارید. مرد این رایحه درونگرایی خاص و عجیبی دارد و می‌تواند با کوهی از غم‌هایِ درونَش باز هم محکم و قوی باقی بماند. گرچه چشم‌هایَش خبر از قلب پر تلاطمَش دارد اما تمام ناخوشی‌ها را با یک لبخند نجیب و ملایم با شما به اشتراک می‌گذارد. او یک فرد آرام و دوست داشتنی است.
کشور تولید کننده

نوع رایحه

,

حجم

مورد استفاده

برند

رودریگو (Rodrigo)

برند رودریگو (Rodrigo) داستان شوالیه سرزمین قلعه هاست! او طغیانگر و سرکش، آرام و وفادار و در عین حال مستقل و قدرتمند است. عطرهای رودریگو رقص رنگ ها و رایحه ها ست. در دنیای عطرهای این برند، رنگ ها با هم هم بازی می شوند و تلفیقی از سادگی و قدرت را در کنار هم به نمایشم می گذارند.لیلیان مد به عنوان یک وب‌سایت فروشگاهی معتبر، فرصتی برای مشتریان فراهم می‌کند تا به راحتی و با اطمینان از محصولات رودریگو خرید کنند.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که در “ادوپرفیوم مردانه رودریگو مدل LUIS” دیدگاه درج می کنید!