mobile-header-logo header-logo
Ctrl + /

باشگاه مشتریان

  1. خانه /
  2. باشگاه مشتریان

باشگاهی از جنس ارزش و درخشش: مروارید تا الماس!

به باشگاه مشتریان ما خوش آمدید ،جایی که حضور و وفاداری شما، نه‌فقط دیده می‌شود، بلکه قدردانی می‌شود. در این باشگاه مشتریان ، هر خرید شما تنها یک تراکنش نیست، بلکه گامی‌ست به‌سوی دریافت خدماتی متفاوت و امتیازهای ویژه که مختص شما طراحی شده‌اند. ما باور داریم که شما، مشتریان وفادار و همراهان همیشگی‌مان، بزرگ‌ترین سرمایه‌ برند ما هستید. به همین دلیل، با الهام از زیبایی و ارزش سنگ‌های قیمتی، ساختاری منحصربه‌فرد را برای باشگاه مشتریان طراحی کرده‌ایم؛ ساختاری که در آن، چهار سطح «مروارید» «زمرد» «یاقوت» و «الماس» نماد مسیر رشد، همراهی و ارزشمندی شما هستند.

ورود به پنل باشگاه مشتریان

سطح مروارید

سطح مروارید، اولین قدم شما برای ورود به دنیای مزایا، امتیازات خاص و ارتباطی ماندگار است. این سطح، ویژه‌ی مشتریانی است که در آغاز مسیر خرید خود از ما قرار دارند، اما از همان ابتدا از امتیازها و تخفیف‌هایی خاص بهره‌مند می‌شوند. در سطح مروارید، وفاداری شما به رسمیت شناخته می‌شود و تجربه‌ی خریدتان با حس ارزشمندی همراه خواهد بود. اگر در طول۶ ماه، مجموع خریدهای غیرحراجی شما به سقف ۵ میلیون تومان برسد ، به جمع مرواریدی‌های ما خواهید پیوست.

امتیازات و تسهیلات

3 ٪ بازگشت پول به ازای هر فاکتور خرید غیر حراجی

امکان تعویض کالای غیر حراجی تا 7 روز پس از خرید

20% تخفیف بر روی اجناس غیر حراجی در هفته تولد  ( به جز محصولات آرایشی و عطریات )

سطح زمرد

سطح زمرد، دومین سطح از همراهی با ماست؛ جایی‌که خریدهای مکرر و اعتماد روزافزون شما، با مزایایی ویژه پاسخ داده می‌شود. این سطح برای مشتریان وفادار و فعال طراحی شده است؛ کسانی که رابطه‌شان با ما فراتر از یک خرید ساده است. اگر طی ۶ ماه، مجموع خریدهای غیرحراجی شما به سقف 15 میلیون تومان برسد، به عضویت باشگاه زمرد در می‌آیید و وارد سطحی می‌شوید که نشان‌دهنده‌ی رشد ، انتخاب هوشمندانه و سبک خرید وفادارانه شماست.

امتیازات و تسهیلات

5 ٪ بازگشت پول به ازای هر فاکتور خرید غیر حراجی

امکان تعویض کالای غیر حراجی تا 10 روز پس از خرید

20% تخفیف بر روی اجناس غیر حراجی در هفته تولد  ( به جز محصولات آرایشی و عطریات )

سطح یاقوت

سطح یاقوت، سومین سطح از همراهی با ماست ؛ جایی‌که حضور پررنگ‌تر و خریدهای مداوم شما، با امتیازهایی چشم‌گیر و خدماتی متمایز پاسخ داده می‌شود. این سطح برای مشتریانی طراحی شده که نه‌تنها به برند ما اعتماد کرده‌اند، بلکه آن را بخشی از سبک زندگی خود می‌دانند. اگر طی ۶ ماه، مجموع خریدهای غیرحراجی شما به سقف 25 میلیون تومان برسد، به عضویت باشگاه یاقوت درمی‌آیید. سطحی که به شما تجربه‌ای متفاوت و حس تعلقی ویژه می‌دهد.

امتیازات و تسهیلات

ارسال کالای خریداری شده به صورت رایگان

10 ٪ بازگشت پول به ازای هر فاکتور خرید غیر حراجی

امکان تعویض کالای غیر حراجی تا 15 روز پس از خرید

25% تخفیف بر روی اجناس غیر حراجی در هفته تولد  ( به جز محصولات آرایشی و عطریات )

سطح الماس

سطح الماس، نقطه اوج همراهی با ماست؛ جایی برای خاص‌ترین مشتریان، کسانی‌که با خریدهای مداوم یا سابقه‌ای درخشان، به یکی از ارزشمندترین اعضای خانواده ما تبدیل شده‌اند. این سطح، نماد اعتماد متقابل، وفاداری عمیق و انتخاب‌های هوشمندانه‌ای‌ست که درخشش آن از هر زاویه‌ای پیداست. اگر طی ۶ ماه، مجموع خریدهای غیرحراجی شما بیش از 25 میلیون تومان شود ، عضویت در باشگاه الماس به شما تعلق می‌گیرد. جایگاهی بی‌رقیب برای مشتریانی که همیشه یک قدم جلوتر بوده‌اند .

امتیازات و تسهیلات

ارسال کالای خریداری شده به صورت رایگان

15 ٪ بازگشت پول به ازای هر فاکتور خرید غیر حراجی

امکان تعویض کالای غیر حراجی تا یک ماه پس از خرید

30% تخفیف بر روی اجناس غیر حراجی در هفته تولد  ( به جز محصولات آرایشی و عطریات )

قوانین استفاده از باشگاه مشتریان لیلیان

برای ایجاد نظم و رضایت حداکثری اعضا، قوانین زیر در باشگاه اجرا می‌شود :

  • هر کالا فقط یک بار امکان تعویض دارد .
  • کارمندان فروشگاه و لیدر ها شامل باشگاه مشتریان نمی شود .
  • باشگاه مشتریان تنها شامل فروشگاه های لیلیان مد تجارت است .
  • کالای فروخته شده پس گرفته نمی شود ، اما طبق قوانین مشخص قابل تعویض هستند .
  • کالای حراجی تا سه روز بعد از خرید با ارائه فاکتور قابل تعویض است .
  • کلیه قوانین و مزایای باشگاه مشتریان لیلیان مد مخصوص خرید حضوری در شعب لیلیان مد می باشد .

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان لیلیان مد

با عضویت در باشگاه و ادامه‌ی خرید، وارد سطوح بالاتری می‌شوید و به ازای هر فاکتور خرید، بخشی از مبلغ پرداختی به‌صورت «شارژ خرید» برایتان ذخیره می‌شود. این شارژ در خریدهای بعدی قابل استفاده است و به شکل پیامک به شما اطلاع داده می‌شود .

نحوه استفاده از شارژ خرید (Reward Cash Back)

در زمان خرید حضوری، فقط کافی‌ست شماره همراه خود را به صندوقدار اعلام کنید. پس از ثبت خرید، میزان شارژ در حساب باشگاه مشتریان شما ثبت شده و از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. این مبلغ را می‌توانید در خریدهای بعدی استفاده کنید . این شارژ تا یک سال اعتبار دارد، اما اگر بیشتر از ۶ ماه به فروشگاه مراجعه نکنید، سطح عضویت شما به رتبه پایین‌تری تنزل خواهد داشت .

باشگاه مشتریان لیلیان مد - باشگاه مشتریان دبنهامز

فروشگاه اینترنتی لیلیان مد

آدرس شعب حضوری

  • استان تهران، شهر تهران، خیابان اندرزگو، مرکز خرید سانا، طبقه همکف شمالی، پلاک 2، فروشگاه پارفوآ

تلفن تماس : 21005935-021

  • استان خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان احمدآباد، بین احمد آباد 8 و 10، پلاک 162، فروشگاه دبنهامز

تلفن تماس : 38453008-051

  • استان خراسان رضوی، شهر مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، خیابان بهارستان پنجم، مجتمع تجاری سیتی استار، فروشگاه دبنهامز

تلفن تماس : 37060180-051

  • استان خراسان رضوی، شهر مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، خیابان بهارستان پنجم، مجتمع تجاری سیتی استار، فروشگاه وینکلر

تلفن تماس :91009716-051

  • استان خراسان رضوی، شهر مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، خیابان بهارستان پنجم، مجتمع تجاری سیتی استار، فروشگاه اکسسورایز

تلفن تماس : 91009837-051

  • استان خراسان رضوی، شهر مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، خیابان بهارستان پنجم، مجتمع تجاری سیتی استار، فروشگاه پارفوا

تلفن تماس : 37060194-051